Tuesday, December 4, 2018

LAPSESUU

1. Kas teil käivad päkapikud?
Lara: “Mina tegelikult olen praegu päkapikk enne adventi. Panen öösel šokolaade jõulupuule ja nii tahan teha kuni esimese advendini.”
     
2.  Aga kuidas teie pered jõule veedavad?
Lara: “Mõnikord me lähme suvilasse ja seal peame jõule või mõnikord jääme korterisse ja seal - hommikul panen enda jõulukleidi selga ja lähen juba kingitusi vaatama.”
Christofer: “Mina perega koos olles sööme, avame kingitusi ja ongi korras. Sõbrad tulevad külla ja siis on Fortnite.”
       
3.  Mis teile jõulude puhul kõige rohkem meeldib?
Christofer: “Söök!”
Lara: “Mulle meeldib tegelikult kõik.”
       
4.  Kas teil on lemmikud jõulusöögid ka olemas?
Lara: “Mulle meeldib arbuus, ükskord me saime arbuusi jõuludeks. See oli lahe.”
       
5.  Kas teile meeldib rohkem talv või suvi?
Lara: “Suvi.”
Christofer: “Mulle ka suvi, kooli pole ju.”
      
6.  Mida te jõuludeks tahaksite Jõuluvanalt saada?
“Mina tahaksin kolme asja saada aga mu ema ütles, et kui ma neid tahan, siis pean ka mõned oma mänguasjad ära andma… ning ma tegin seda.” ütles Lara, “Andsime need taaskasutusse. No me pole neid veel viinud aga ma olen juba ära vaadanud asjad, mis viime.”

...kui olime juba lõpetamas ütles Lara ühe ülla soovi:
“Tegelikult on mul üks soov, mida kunagi ei saaks täita.” ütles Lara “See, et kõigil oleks sama hea elu nagu mul, et oleks üks suur õde ja üks väike vend, kaks head vanemat, emad-isad ning vanaema ja vanaisa.”

Christofer lisas: “Olge muhedad ja nautige jõule.”

Osalesid 3C.klassi õpilased.

Autorid: Marion Kask ja Kädi-Triin Lutus

No comments:

Post a Comment