Monday, January 21, 2019

LAPSESUU



1.Kas te teate, mis päev on kolmekuningapäev?
Kristofer: “Jaa, siis viiakse kuusk välja ja võetakse ehted ära.”

2. Kas teie viisite siis sellel päeval kuuse välja?
Nii Kristofer ja Riko vastasid selle peale: “Meil polnudki kuuske see aasta kodus.”

3. Aga kus teil jõuluvana siis kingitused tõi?
Kristofer: “Meil toodi kilekotiga maja ette.”

Riko: “Ma sain üldsegi Põltsamaalt, aga ma ise ei olnud seal. Päkapikud tõid sinna.”

4. Mis teie jõuluvaheajal veel tegite?
Kristofer: “Tähistasime vana aasta õhtut ja käisime palju kinos.”

Riko: “Me käisime ka kinos ja siis me mängisime lumesõda. Ja siis ma käisin ka Põltsamaal.”

5. Kuidas te uue aasta vastu võtsite?
Kristofer: “Me lasime perega ilutulestikke ja olime sõprade juures. Mulle meeldib aastavahetus, kuna siis saab kaua üleval olla. Ma jõudsin kell kolm alles koju.”

Riko: “Ma olin ka seal ja siis me lasime ka ilutulestikku. Ma läksin kell neli alles magama.”

6. Mida teie sellelt aastalt kõige rohkem ootate?
Kristofer: “Ma tahan juba sünnipäeva, vanemaks saades on parem, et sa saad siis endale rohkem asju lubada. Ja suurematest veetorudest alla lasta.”

Riko: “Ma tahaks ka juba oma sünnipäeva. Siis ei pea mõnda asju enam tegema.”

7. Mis teie soovitate inimestele, mis nad peaks tegema, et see aasta paremini läheks?
Kristofer: “Rohkem sõprust jagama ja õppima.”

Vastasid 2. a klassi õpilased Kristofer ja Riko.



Autorid: Marion Kask ja Kädi-Triin Lutus

No comments:

Post a Comment