Wednesday, October 10, 2018

LAPSESUU

1. Mis on hea õppimise saladus?
 
Mirtel: “Mina alustan raskematest ainetest. Või siis teen õhtul pool ja ülejäänud hommikul.”
Marta Loviise: “Mina ka... mina teen näiteks töövihikust enne ja siis loen. Ma tulen otse koolist koju ja siis kohe peaks õppima.”

2. Millist õppeainet on kõige rohkem vaja?

Mirtel: “Ma arvan, et matemaatikat ja eesti keelt. Eesti keel on emakeel ja seda on suhtlemiseks vaja, matemaatikat on vaja kuna siis oskame arvutada.”

3. Kui õpetaja loeb Teile etteütlust ette, kas Te siis kuulate kuidas õpetaja rõhutab, või teate juba ise, kuidas tuleb kirjutada?

Mirtel: “Vahepeal kuulan ka, mis ta ütleb.”
Marta Loviise oli samal arvamusel.

4. Miks on vaja Teie arust koolis käia?

Marta Loviise: “Ma ei tea, et targaks saada, et kui ma täiskasvanuks saan siis läheks kõik paremini.”
Mirtel: “Muidugi ikka, et targaks ja ülikooli saada.”

Kui intervjueerijad küsisid, et kas lapsed teavad kuhu ülikooli minna, raputasid nad selle peale pead.

5. Kas Teile meeldib koolis käia?

Marta Loviise ütles koheselt ja kindlalt: “Jaa!”
Mirtel: “Ei, mulle eriti ei meeldi õhtune vahetus.”


Lapsesuus osalesid 2B.klassi õpilased ja neid küsitlesid Marion Kask ja Kädi-Triin Lutus.

No comments:

Post a Comment